Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-01-23 14:49:33  Artur Nogaj

Utworzono artykuł 190289 o nazwie 'Cennik usług świadczonych w Archiwum'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste190289
user_idpuste2501247
resource_idpuste2339
namepusteCennik usług świadczonych w Archiwum
category_idpuste33737
language_idpuste1
shortpusteCennik usług świadczonych w Archiwum Państwowym w Toruniu i Oddziale we Włocławku
fullpuste

Znak sprawy: 020-3/11

Cennik usług świadczonych w Archiwum Państwowym w Toruniu i Oddziale we Włocławku
Stawki podstawowe cen za usługi (w zł)

Reprodukcje:

kserokopie monochromatyczne z oryginału:
Ø      format A4________________________________________ 2

Ø      format A3________________________________________ 4

fotografowanie
- wykonanie fotografii cyfrowej przez Archiwum - 10

- przygotowanie materiałów archiwalnych do filmowania, fotografowania lub skanowania własnym sprzętem zamawiającego – 20 zł za 1 obiekt, którego wielkość nie przekracza formatu A3. Fotografowanie przy użyciu dodatkowego oświetlenia - 50 złza 1 obiekt.


skany


Ø      skany obiektów ikonograficznych (bez ceny zapisu na nośniku; cena transmisji sieciowej wliczona):

format 13*18 standard jpg
      do 349 dpi (1 zdjęcie)__________­­­______  20

format 13*18 standard jpg
      od 350 dpi (1 zdjęcie)________________   25

skany  75 dpi 600*800 pikseli (1 zdjęcie)___  10
skany niestandardowe (1 zdjęcie)__________ 25-50
Ø      wydruki skanów ikonograficznych (A4):

czarno-białych _______________­­_________  4
barwnych ____________________________  8
Ø      skany dokumentów tekstowych za 1 stronę; bez ceny zapisu na nośniku; cena transmisji sieciowej wliczona:__ 2

(powyższa cena jest pobierana także, gdy zamówienie nie obejmuje transmisji)

Ø      wydruki skanów tekstowych (czarno-białe A4) __   2

Zapis na nośniku _________________________________ 2
Kserokopie z druku zwartego (zbiory biblioteczne) ____ 1
Odpisy i wypisy
Ceny dotyczą każdej rozpoczętej strony (standard – 1800 znaków)

Ø      odpisy (wypisy) z druku lub maszynopisu _________ 15

Ø      odpisy (wypisy) z rękopisu ______________________ 25

Informacja archiwalna
Ø     wyszukiwanie dokumentów, kwerendy: 25 zł za 1 godzinę pracy.

Ø     udostępnianie raportów z archiwalnych baz danych:

(charakter usługowy ma przekazanie części albo całości baz danych zorganizowanych według kryteriów tematycznych. Nie stanowi natomiast usługi archiwalnej udostępnianie baz danych stanowiących ewidencję zasobu ani – włącznie z bazami tematycznymi – udostępnienie do wglądu, w Archiwum)

Ø      wydruk – 1 strona ____________________________ 3

Ø      transmisja elektroniczna – 1 MB  _____­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­___________ 2;

W przypadku specyficznych utrudnień wynikających z charakteru zamówień składanych w zakresie podanym powyżej, ceny za usługę mogą być ustalane indywidualnie, w wysokości wyższej o 50 % od podanej powyżej. W szczególności do utrudnień takich zalicza się:

  1. reprodukowanie dokumentów wielkoformatowych,
  2. reprodukowanie wymagające wielokrotnych zmian ustawienia parametrów
  3. (np. niejednakowa skala obrazu, przyciemnienie/rozjaśnienie, kontrast),
  4. prowadzenie kwerendy lub sporządzanie odpisów (wypisów) na podstawie trudno czytelnych dokumentów rękopiśmiennych bądź obcojęzycznych,
  5. operowanie dokumentami, których stan zachowania wymaga specjalnych środków ostrożności, zabezpieczeń lub zabiegów konserwatorskich.

Usługi ekspresowe

Cena usługi ulega podwyższeniu z tytułu realizacji zamówienia, na wniosek zamawiającego, w terminie wcześniejszym niż to wynika z terminarza realizacji zamówień – za skrócenie terminu – o 100%.

Cennik wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2011 r.

publishfrompuste2019-01-23 00:00:00
_activepuste1
slugpustecennik-uslug-swiadczonych-w-archiwum
2020-04-24 14:44:59  Artur Nogaj

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: right;"> Znak sprawy: 020-3/11</p> <h2 style="text-align: center;"> Cennik usług świadczonych w Archiwum Państwowym w Toruniu i Oddziale we Włocławku<br /> Stawki podstawowe cen za usługi (w zł)</h2> <h3> Reprodukcje:</h3> <p> kserokopie monochromatyczne z oryginału:<br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; format A4________________________________________ 2<br /> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; format A3________________________________________ 4<br /> <br /> fotografowanie<br /> - wykonanie fotografii cyfrowej przez Archiwum - 10<br /> <br /> - przygotowanie materiał&oacute;w archiwalnych do filmowania, fotografowania lub skanowania własnym sprzętem zamawiającego &ndash; 20 zł za 1 obiekt, kt&oacute;rego wielkość nie przekracza formatu A3. Fotografowanie przy użyciu dodatkowego oświetlenia - 50 złza 1 obiekt.</p> <h3> <br /> skany</h3> <p> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; skany obiekt&oacute;w ikonograficznych (bez ceny zapisu na nośniku; cena transmisji sieciowej wliczona):<br /> <br /> format 13*18 standard jpg<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; do 349 dpi (1 zdjęcie)__________&shy;&shy;&shy;______&nbsp; 20<br /> <br /> format 13*18 standard jpg<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; od 350 dpi (1 zdjęcie)________________&nbsp;&nbsp; 25<br /> <br /> skany&nbsp; 75 dpi 600*800 pikseli (1 zdjęcie)___&nbsp; 10<br /> skany niestandardowe (1 zdjęcie)__________ 25-50<br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; wydruki skan&oacute;w ikonograficznych (A4):<br /> <br /> czarno-białych _______________&shy;&shy;_________&nbsp; 4<br /> barwnych ____________________________&nbsp; 8<br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; skany dokument&oacute;w tekstowych za 1 stronę; bez ceny zapisu na nośniku; cena transmisji sieciowej wliczona:__ 2<br /> <br /> (powyższa cena jest pobierana także, gdy zam&oacute;wienie nie obejmuje transmisji)<br /> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; wydruki skan&oacute;w tekstowych (czarno-białe A4) __&nbsp;&nbsp; 2<br /> <br /> Zapis na nośniku _________________________________ 2<br /> Kserokopie z druku zwartego (zbiory biblioteczne) ____ 1<br /> Odpisy i wypisy<br /> Ceny dotyczą każdej rozpoczętej strony (standard &ndash; 1800 znak&oacute;w)<br /> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; odpisy (wypisy) z druku lub maszynopisu _________ 15<br /> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; odpisy (wypisy) z rękopisu ______________________ 25<br /> <br /> Informacja archiwalna<br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; wyszukiwanie dokument&oacute;w, kwerendy: 25 zł za 1 godzinę pracy.<br /> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; udostępnianie raport&oacute;w z archiwalnych baz danych:<br /> <br /> (charakter usługowy ma przekazanie części albo całości baz danych zorganizowanych według kryteri&oacute;w tematycznych. Nie stanowi natomiast usługi archiwalnej udostępnianie baz danych stanowiących ewidencję zasobu ani &ndash; włącznie z bazami tematycznymi &ndash; udostępnienie do wglądu, w Archiwum)<br /> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; wydruk &ndash; 1 strona ____________________________ 3<br /> <br /> &Oslash;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; transmisja elektroniczna &ndash; 1 MB&nbsp; _____&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;&shy;___________ 2;<br /> <br /> W przypadku specyficznych utrudnień wynikających z charakteru zam&oacute;wień składanych w zakresie podanym powyżej, ceny za usługę mogą być ustalane indywidualnie, w wysokości wyższej o 50 % od podanej powyżej. W szczeg&oacute;lności do utrudnień takich zalicza się:</p> <ol start="1" style="list-style-type: lower-alpha;"> <li> reprodukowanie dokument&oacute;w wielkoformatowych,</li> <li> reprodukowanie wymagające wielokrotnych zmian ustawienia parametr&oacute;w</li> <li> (np. niejednakowa skala obrazu, przyciemnienie/rozjaśnienie, kontrast),</li> <li> prowadzenie kwerendy lub sporządzanie odpis&oacute;w (wypis&oacute;w) na podstawie trudno czytelnych dokument&oacute;w rękopiśmiennych bądź obcojęzycznych,</li> <li> operowanie dokumentami, kt&oacute;rych stan zachowania wymaga specjalnych środk&oacute;w ostrożności, zabezpieczeń lub zabieg&oacute;w konserwatorskich.</li> </ol> <h3> Usługi ekspresowe</h3> <p> Cena usługi ulega podwyższeniu z tytułu realizacji zam&oacute;wienia, na wniosek zamawiającego, w terminie wcześniejszym niż to wynika z terminarza realizacji zam&oacute;wień &ndash; za skr&oacute;cenie terminu &ndash; o 100%.</p> <p style="text-align: right;"> Cennik wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2011 r.</p> ' na '<address style="text-align: right;"> Wyciąg z załącznika do Zarządzenia nr&nbsp; &nbsp;3/2020</address> <address style="text-align: right;"> Dyrektora Archiwum Państwowego w Toruniu&nbsp;</address> <address style="text-align: right;"> z dnia 24 kwietnia 2020 r.</address> <div> &nbsp;</div> <pre> Znak sprawy: DAP.0201.5.2020</pre> <div> &nbsp;</div> <h1 style="text-align: center;"> Cennik usług świadczonych w Archiwum Państwowym w Toruniu i Oddziale we Włocławku</h1> <div> &nbsp;</div> <div> <strong>Stawki podstawowe cen za usługi&nbsp;</strong></div> <div> &nbsp;</div> <ol start="1" style="list-style-type: decimal;"> <li> Reprodukcje:</li> </ol> <ol start="1" style="list-style-type: upper-alpha;"> <li> kserokopie z oryginału lub wydruk kopii cyfrowej:</li> </ol> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> monochromatyczne:</li> </ul> <ul style="margin-left: 40px;"> <li> format A4 &ndash; 1,00 zł</li> <li> format A3 &ndash; 1,50 zł</li> </ul> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> wydruki wielobarwne:</li> </ul> <ul style="margin-left: 40px;"> <li> format A4 &ndash; 3,00 zł</li> <li> format A3 &ndash; 4,00 zł</li> </ul> <ol start="2" style="list-style-type: upper-alpha;"> <li> fotografowanie</li> </ol> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> wykonanie fotografii cyfrowej do wielkości formatu A3:</li> </ul> <ul style="margin-left: 40px;"> <li> rozdzielczości 300 ppi &ndash; 2,00 zł&nbsp;</li> <li> rozdzielczości 600 ppi &ndash; 3,00 zł</li> </ul> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> wykonanie fotografii cyfrowej&nbsp; od formatu A3 do A1:</li> </ul> <ul style="margin-left: 40px;"> <li> rozdzielczości do 300 ppi &ndash; 10,00 zł&nbsp;</li> </ul> <ol start="3" style="list-style-type: upper-alpha;"> <li> skanowanie&nbsp;</li> </ol> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> wykonanie skanu do wielkości formatu A3:</li> <li style="margin-left: 40px;"> rozdzielczości 300 ppi &ndash; 2,00 zł&nbsp;</li> <li style="margin-left: 40px;"> rozdzielczości 600 ppi &ndash; 3,00 zł</li> <li> wykonanie skanu&nbsp; od formatu A3 do A1:</li> </ul> <ul> <li style="margin-left: 40px;"> rozdzielczości&nbsp; do 300 ppi &ndash; 10,00 zł&nbsp;</li> </ul> <div> &nbsp;</div> <div> <strong>Wykonanie skanu z kopii cyfrowej jest bezpłatne.</strong></div> <div> &nbsp;&nbsp;</div> <ol start="2" style="list-style-type: decimal;"> <li> Odpisy i wypisy (Ceny dotyczą każdej rozpoczętej strony w standardzie 1800 znak&oacute;w ze spacjami):</li> </ol> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> z dokument&oacute;w w języku polskim:</li> </ul> <ul> <li style="margin-left: 40px;"> odpisy (wypisy) z druku lub maszynopisu &ndash; 20,00 zł</li> <li style="margin-left: 40px;"> odpisy (wypisy) z rękopisu &ndash; 30,00 zł</li> </ul> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> z dokument&oacute;w w języku obcym:</li> </ul> <ul> <li style="margin-left: 40px;"> odpisy (wypisy) z druku lub maszynopisu &ndash; 30,00 zł</li> <li style="margin-left: 40px;"> odpisy (wypisy) z rękopisu &ndash; 40,00 zł</li> </ul> <ol start="3" style="list-style-type: decimal;"> <li> Informacja archiwalna</li> </ol> <div> wyszukiwanie informacji i danych, kwerendy z materiał&oacute;w archiwalnych (za każde rozpoczęte 0,5 h):&nbsp;</div> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> z dokument&oacute;w w języku polskim:</li> </ul> <ul> <li style="margin-left: 40px;"> z druku lub maszynopisu &ndash; 20,00 zł</li> <li style="margin-left: 40px;"> z rękopisu &ndash; 30,00 zł</li> </ul> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> z dokument&oacute;w w języku obcym:</li> </ul> <ul> <li style="margin-left: 40px;"> z druku lub maszynopisu &ndash; 30,00 zł</li> <li style="margin-left: 40px;"> z rękopisu &ndash; 40,00 zł</li> </ul> <ol start="4" style="list-style-type: decimal;"> <li> wyszukiwanie informacji i danych, kwerendy osobowo &ndash; płacowe:</li> </ol> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> wykonanie odpisu ze świadectwa pracy &ndash; 20,00 zł</li> <li> wykonanie kserokopii świadectwa pracy &ndash; 10,00 zł</li> <li> wykonanie 1 kserokopii z dokumentacji osobowo &ndash; płacowej:</li> </ul> <ul> <li style="margin-left: 40px;"> format A4 &ndash; 1,00 zł</li> <li style="margin-left: 40px;"> format A3 &ndash; 1,50 zł</li> <li> wykonanie rocznych wyciąg&oacute;w z list płac &ndash; 2 ,00 zł</li> </ul> <ol start="5" style="list-style-type: decimal;"> <li> Reprodukcje dostarczane są:&nbsp;</li> </ol> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> w postaci papierowej poprzez:</li> </ul> <ul style="margin-left: 40px;"> <li> pocztę tradycyjną&nbsp;</li> <li> odbi&oacute;r osobisty,</li> </ul> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> w postaci cyfrowej poprzez:</li> </ul> <ul style="margin-left: 40px;"> <li> pocztę elektroniczną</li> <li> udostępnienie linku do serwera Archiwum</li> <li> nagranie na nośnik Zamawiającego usługę,</li> </ul> <div> Za dostarczenie w inny spos&oacute;b niż podane wyżej pobierane są opłaty:</div> <ul style="list-style-type: circle;"> <li> wysyłka pocztą tradycyjną w postaci paczki &ndash; w wysokości kosztu nadania paczki</li> <li> nagranie kopii cyfrowej na nośnik Archiwum &ndash; 2,00 zł.</li> </ul> <ol start="6" style="list-style-type: decimal;"> <li> Dopuszczalne jest wykonywanie przez Archiwum Państwowe w Toruniu innych usług nie wymienionych w Cenniku, nie przekraczających zakresu działania Archiwum określonego w Statucie lub usług wymienionych w Cenniku w spos&oacute;b niestandardowy na specjalne zam&oacute;wienie. Dla wykonania takich usług niezbędne jest określenie zakresu prac oraz ceny w umowie, kt&oacute;rej wz&oacute;r stanowi załącznik nr 1 do Cennika.</li> </ol> <div> &nbsp;</div> <div> Cennik wchodzi w życie z dniem 27 kwietnia 2020 r.</div> <div> &nbsp;</div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Znak sprawy: 020-3/11

Cennik usług świadczonych w Archiwum Państwowym w Toruniu i Oddziale we Włocławku
Stawki podstawowe cen za usługi (w zł)

Reprodukcje:

kserokopie monochromatyczne z oryginału:
Ø      format A4________________________________________ 2

Ø      format A3________________________________________ 4

fotografowanie
- wykonanie fotografii cyfrowej przez Archiwum - 10

- przygotowanie materiałów archiwalnych do filmowania, fotografowania lub skanowania własnym sprzętem zamawiającego – 20 zł za 1 obiekt, którego wielkość nie przekracza formatu A3. Fotografowanie przy użyciu dodatkowego oświetlenia - 50 złza 1 obiekt.


skany


Ø      skany obiektów ikonograficznych (bez ceny zapisu na nośniku; cena transmisji sieciowej wliczona):

format 13*18 standard jpg
      do 349 dpi (1 zdjęcie)__________­­­______  20

format 13*18 standard jpg
      od 350 dpi (1 zdjęcie)________________   25

skany  75 dpi 600*800 pikseli (1 zdjęcie)___  10
skany niestandardowe (1 zdjęcie)__________ 25-50
Ø      wydruki skanów ikonograficznych (A4):

czarno-białych _______________­­_________  4
barwnych ____________________________  8
Ø      skany dokumentów tekstowych za 1 stronę; bez ceny zapisu na nośniku; cena transmisji sieciowej wliczona:__ 2

(powyższa cena jest pobierana także, gdy zamówienie nie obejmuje transmisji)

Ø      wydruki skanów tekstowych (czarno-białe A4) __   2

Zapis na nośniku _________________________________ 2
Kserokopie z druku zwartego (zbiory biblioteczne) ____ 1
Odpisy i wypisy
Ceny dotyczą każdej rozpoczętej strony (standard – 1800 znaków)

Ø      odpisy (wypisy) z druku lub maszynopisu _________ 15

Ø      odpisy (wypisy) z rękopisu ______________________ 25

Informacja archiwalna
Ø     wyszukiwanie dokumentów, kwerendy: 25 zł za 1 godzinę pracy.

Ø     udostępnianie raportów z archiwalnych baz danych:

(charakter usługowy ma przekazanie części albo całości baz danych zorganizowanych według kryteriów tematycznych. Nie stanowi natomiast usługi archiwalnej udostępnianie baz danych stanowiących ewidencję zasobu ani – włącznie z bazami tematycznymi – udostępnienie do wglądu, w Archiwum)

Ø      wydruk – 1 strona ____________________________ 3

Ø      transmisja elektroniczna – 1 MB  _____­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­___________ 2;

W przypadku specyficznych utrudnień wynikających z charakteru zamówień składanych w zakresie podanym powyżej, ceny za usługę mogą być ustalane indywidualnie, w wysokości wyższej o 50 % od podanej powyżej. W szczególności do utrudnień takich zalicza się:

  1. reprodukowanie dokumentów wielkoformatowych,
  2. reprodukowanie wymagające wielokrotnych zmian ustawienia parametrów
  3. (np. niejednakowa skala obrazu, przyciemnienie/rozjaśnienie, kontrast),
  4. prowadzenie kwerendy lub sporządzanie odpisów (wypisów) na podstawie trudno czytelnych dokumentów rękopiśmiennych bądź obcojęzycznych,
  5. operowanie dokumentami, których stan zachowania wymaga specjalnych środków ostrożności, zabezpieczeń lub zabiegów konserwatorskich.

Usługi ekspresowe

Cena usługi ulega podwyższeniu z tytułu realizacji zamówienia, na wniosek zamawiającego, w terminie wcześniejszym niż to wynika z terminarza realizacji zamówień – za skrócenie terminu – o 100%.

Cennik wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2011 r.

Wyciąg z załącznika do Zarządzenia nr   3/2020
Dyrektora Archiwum Państwowego w Toruniu 
z dnia 24 kwietnia 2020 r.
 
Znak sprawy: DAP.0201.5.2020
 

Cennik usług świadczonych w Archiwum Państwowym w Toruniu i Oddziale we Włocławku

 
Stawki podstawowe cen za usługi 
 
  1. Reprodukcje:
  1. kserokopie z oryginału lub wydruk kopii cyfrowej:
  • monochromatyczne:
  • format A4 – 1,00 zł
  • format A3 – 1,50 zł
  • wydruki wielobarwne:
  • format A4 – 3,00 zł
  • format A3 – 4,00 zł
  1. fotografowanie
  • wykonanie fotografii cyfrowej do wielkości formatu A3:
  • rozdzielczości 300 ppi – 2,00 zł 
  • rozdzielczości 600 ppi – 3,00 zł
  • wykonanie fotografii cyfrowej  od formatu A3 do A1:
  • rozdzielczości do 300 ppi – 10,00 zł 
  1. skanowanie 
  • wykonanie skanu do wielkości formatu A3:
  • rozdzielczości 300 ppi – 2,00 zł 
  • rozdzielczości 600 ppi – 3,00 zł
  • wykonanie skanu  od formatu A3 do A1:
  • rozdzielczości  do 300 ppi – 10,00 zł 
 
Wykonanie skanu z kopii cyfrowej jest bezpłatne.
  
  1. Odpisy i wypisy (Ceny dotyczą każdej rozpoczętej strony w standardzie 1800 znaków ze spacjami):
  • z dokumentów w języku polskim:
  • odpisy (wypisy) z druku lub maszynopisu – 20,00 zł
  • odpisy (wypisy) z rękopisu – 30,00 zł
  • z dokumentów w języku obcym:
  • odpisy (wypisy) z druku lub maszynopisu – 30,00 zł
  • odpisy (wypisy) z rękopisu – 40,00 zł
  1. Informacja archiwalna
wyszukiwanie informacji i danych, kwerendy z materiałów archiwalnych (za każde rozpoczęte 0,5 h): 
  • z dokumentów w języku polskim:
  • z druku lub maszynopisu – 20,00 zł
  • z rękopisu – 30,00 zł
  • z dokumentów w języku obcym:
  • z druku lub maszynopisu – 30,00 zł
  • z rękopisu – 40,00 zł
  1. wyszukiwanie informacji i danych, kwerendy osobowo – płacowe:
  • wykonanie odpisu ze świadectwa pracy – 20,00 zł
  • wykonanie kserokopii świadectwa pracy – 10,00 zł
  • wykonanie 1 kserokopii z dokumentacji osobowo – płacowej:
  • format A4 – 1,00 zł
  • format A3 – 1,50 zł
  • wykonanie rocznych wyciągów z list płac – 2 ,00 zł
  1. Reprodukcje dostarczane są: 
  • w postaci papierowej poprzez:
  • pocztę tradycyjną 
  • odbiór osobisty,
  • w postaci cyfrowej poprzez:
  • pocztę elektroniczną
  • udostępnienie linku do serwera Archiwum
  • nagranie na nośnik Zamawiającego usługę,
Za dostarczenie w inny sposób niż podane wyżej pobierane są opłaty:
  • wysyłka pocztą tradycyjną w postaci paczki – w wysokości kosztu nadania paczki
  • nagranie kopii cyfrowej na nośnik Archiwum – 2,00 zł.
  1. Dopuszczalne jest wykonywanie przez Archiwum Państwowe w Toruniu innych usług nie wymienionych w Cenniku, nie przekraczających zakresu działania Archiwum określonego w Statucie lub usług wymienionych w Cenniku w sposób niestandardowy na specjalne zamówienie. Dla wykonania takich usług niezbędne jest określenie zakresu prac oraz ceny w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 1 do Cennika.
 
Cennik wchodzi w życie z dniem 27 kwietnia 2020 r.
 
2020-04-24 14:44:59  Artur Nogaj

Załączono plik 753136

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2913725
user_idpuste2501247
fobject_idpuste753136
resource_idpuste2339
modelpusteArticle
foreign_idpuste190289
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-04-24 14:44:59  Artur Nogaj

Załączono plik 753137

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2913726
user_idpuste2501247
fobject_idpuste753137
resource_idpuste2339
modelpusteArticle
foreign_idpuste190289
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-04-24 14:44:59  Artur Nogaj

Załączono plik 753138

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2913727
user_idpuste2501247
fobject_idpuste753138
resource_idpuste2339
modelpusteArticle
foreign_idpuste190289
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..